Indiferenta doare cel mai tare

Cineva de mult a spus ca “indiferenta doare cel mai tare atunci cand iubesti”…..si sincer ii dau mare dreptate.Cat de dureros poate sa fie atunci cand nu gresesti cu nimik..cand celalalt e de vina si astepti din partea lui un semn,chit ca ii arati ca esti f indiferenta si te dai mare si tare…dar in spatele tuturor acestor aparente..tu stai in casa si te uiti la telefon din 5 in 5 min,poate poate a dat un mesaj si nu l ai auzit..cateodata chiar incepi sa auzi in mintea ta cum suna tel..si iti iei tel disperata in mana sa vezi daca chiar suna.Sau sa te uiti pe messenger la id ul lui cand este online ..stai si iti imaginezi cum te abordeaza si incepeti sa vorbiti,cum din una in alta incepeti sa radeti si uite asa va impacati si in realitate nu esti decat tu singura, ca o nebuna, si ecranul calculatorului gol,fara nici o fereastra a iubitului/ei tau.E dureros cand celalalt greseste si tu incerci sa i dai o lectie din care sa invete,asta insemnand sa te superi si sa nu mai vb cu el o zi,el sa si dea seama de greseala si cand va impacati sa nu o mai faca…dar aici puteti sa riscati ca si mine…sa incercati sa l faceti sa inteleaga ca a gresit si el din orgoliu sau din imaturitate,neexperienta,sa te lase in pace si sa nu te mai caute de frica sa nu se loveasca de un refuz.PArerea mea este ca atunci cand iubesti trebuie sa lupti pentru el|ea,sa i demonstrezi ca ti ai dat seama de greseala si ca vrei sa o indrepti…Ufff este atat de greu,despartirile sunt atat de dureroase.Eu am incercat un remediu destul de cunoscut…sa pleci departe de el|ea si incerci sa nu te gandesti …sa te deconectezi…Si uite ma  pe mine in Buzau, la prietena mea..dar este foarte greu sa ti iei gandul de la el|ea ..si cand faceam clatite  m am gandit la el..mi am adus aminte cand faceam cu el clatite si cum statea cu mine..si papam  impreuna,cum statea cu mine in bucatarie si vorbeam de tot si toate…si uite cum “terapia” mea s a dus.Incerc din rasputeri sa trec peste dar este f greu deoarece il iubesc din tot sufletul… Parerea mea ca treci mai usor peste asa ceva cand mai vorbesti din cand in cand cu el|ea,cand ti se face dor de vocea lui, sa i o auzi…k amici macar…este mult mai bine decat deloc…Trebuie sa ma tin tare si sa incerc orice remediu..O sa va anunti cum o sa mi fie urmatoarele zile…si ce sfaturi mai am pentru cei care sufera…eu le experimentez si vi le spun :))…Va pup…

7 Responses to “Indiferenta doare cel mai tare”

  1. My romanian is rusty ;)

  2. lol u can translate at google translate….copy my text and paste there….choice first english and second romanian and then click translate…and theats it :P

  3. I will try.

    May we talk?

  4. :)) se pare ca ai cititori din diferite colturi ale lumii :)
    Ideea de a pastra relatiile de amicitie cu fostul/fosta o sustin si o aplaud,nu numai pt ca exista posibilitatea sa vrei sa ii reauzi vocea sau sa ii reintalnesti privirea sub nu stiu ce pretext dar este si o modalitate de a pastra prietenii comuni ce i-ati castigat in timpul relatiei.

    O zi faina!

  5. Multumesc din suflet… Da si tu ai dreptate, sunt foarte multe motive… dar nu inteleg de ce exista “unul” care fuge cat mai departe de celalalt, rare cazuri in care ramai prieten cu respectivul, si daca ai ramas, se intampla dupa o perioada de timp, destul de lunga, ca sa dispara sentimentele si sa nu l mai privesti ca pe un iubit, si atunci ai sa descoperi cat de frumos este :) Din greseli invatam

  6. sti….! si eu am patit la fel…te inteleg perfect….nici eu nu pot sa sterg toate clipele…dar asta e…sufar o zi o luna ….dar o sa treaca cu timpu’
    situatiilee sunt complicate, dragostea e dificila si cate’o data merge chestiia cu indiferenta…..te face sa te simti mai bn la un moment dat devine obisnuinta….doar asa poti sa dai din nou culoare vietii tale….asa poti sa iei totul de la 0……

  7. Traiesc si eu acelas lucru.. insa am fost aproape de a o aduce inapoi insa nu am rezistat sa fiu tare pana la capat si am pierdut, sa o tratez mai relaxat, si sa vina ea.. uneori indiferenta celuilalt nu este vesnica daca procedezi ”ca la carte”..

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

