Lectia de viata

Eu nici pana acum nu am inchis nici macar un minut ochii deoarece problemele ma framanta si nu stiu ce se va intampla,intalnirea mea cu   Niko m a agitat mut mai mult decat ma asteptasem si am crezut ca voi trece usor peste dar cand am vazut ura din ochii ei pur si simplu m a transformat intr un om pe care nu credeam sau banuiam ca exista in mine,a dat jos praful de pe rafturile urii…si atunci am atins o unde a durut o enorm de mult si o voi lovi atat timp cat va da in mine.Este mult prea mica si nu ar trebui sa ma pun la mintea ei dar asta ar insemna sa ma las calcata in picioare si oare se merita sa fiu intelegatoare?Acum sunt intr o stare atat de critica incat ma bucur de orice lucru minor,numai sa uit de toate grijile si probleme,ma bucur si zambesc de un servetel care este rosu si a luat o forma amuzanta…ceea ce normal nici nu as fii bagat de seama,dar poate acum,in aceste momente apreciem ceea ce ar trebui sa apreciem deoarece atunci cand ne este bine nu mai vedem nimik in jur,nu mai vedem parinti care se chinuie ptr noi,prietenii care se agita sau iubitul care pune suflet…din contra noi suntem pe invers facuti apreciem cand nu mai avem nimik si tratam cu indiferenta atunci cand avem totul…ne bucuram de orice lucru minor cand suntem la pamant si nu ne multumeste nimik cand avem totul.As putea continua lista pana maine dim dar ce rost are,cu toti stim ca daca avem din ce in ce mai mult cu atat pretentiile cresc si dorintele se maresc si tot nu o sa avem niciodata ce ne dorim.Asa cum este vorba aceia batrana “fericirea nu se cumpara” pai este f adevarat si vorbes din propria experienta.Degeaba ai bani daca nu ai pe cineva langa tine sa te tina in brate,sa ti gasesti  linistea sufletascadoar cu o singura mangaiere,sa te ascunzi in bratele lui atunci cand cauzi o ascunzatoare,sa ti apara zambetul pe buze doar cand te gandesti la “el”… si si ironia vietii este ca daca o luam si invers…sa avem pe acel “el” si sa nu avem bani sa te duci la un munte,sa  te bucuri de concediu,sa nu duci grija de maine Iar nu esti fericit/a…atunci solutia este urmatoarea..bucurati va de fiecare lucru pe care il aveti si mai ales de pers iubita,apreciatio ca este cel mai important decat orice,banii vin si se duc,banii se fac impreuna daca sunteti puternici si formati o echipa buna si va doriti cu adevarat puteti sa construiti si blocuri cu timpul si cu multa rabdare.Nu lasati febra banilor sa va cuprinda,luati un antidot numit iubire ptr a devenii mai puternic si de a rezolva problemele mult mai usor.Eu am trait intr o familie care a avut tot ce si a dorit familie mare,iubire,bani…dar toate acestea sau dus din cauza viciului numit “distrugatorul de realitate”(bautura) de acolo a inceput gelozia,halucinatile,visele desarte,ura si toate derivatele de la cuvatul rau…De atunci s au dus si banii deoarece au inchis firma care producea,copii au fugit pe unde au putut numai sa nu mai auda tipetele tatalui care rasunau infiorator…loviturile si sunetul paharelor sparte.Fiecare a luato pe drumul lui si uite asa o famile care era bine pusa  si mult iubita s a destramat din cauza viciului care a dus la lipsa banilor…alt motiv de a bea.Noi dam vina mereu pe ceva,beau ptr ca nu mai am bani,fumez ca m am certat cu nevasta,l am lasat ca nu mi a deschis usa de la masina ca sa urc.Noi nu suntem in stare sa recunoastem ca ne face placere sa bem fumam…sa ne distrugem vietile,le facem cu propria mana,nu ne obliga nimeni,in ciuda faptului ca stim ca poate vom murii…continuam sa o facem cu aceiasi placere..in loc sa ne luptam ptr ce ne a dat Dumnezeu,sa inmultim darurile primite de la el si sa punem in valoare talentele inzestrate…stim doar sa fugim..poate se vor rezolva singure,poate cand ma voi trezi probleme sunt undeva departe,unde nu mai pot ajunge la ele…Va spun eu nu este deloc asa
Este cel mai bine sa luptati,sa spuneti totul in fata pers care greseste..chiar daca este sef,sot,mama,tata Indreptati pe cei care gresesc si nu i lasati asa doar ca sa fii bun,te va judeca acum dar cand va ajunge la maturitate sau va fii pus in aceiasi situatie ca tine…iti va multumi cu siguranta..numele tau sigur i se va impima in minte.ASa cum am trecut de la una la alta,de la bani la tristete,de la bautura la dezamagire, si poate ptr unii am vorbit fara noima va spun ca aici scrie un suflet pierdut,un suflet de aur care a dat totul din ea ptr iubire..Multi cauta iubire dar eu caut fericire..Am iubit dar nu am fost fericita si daca nu esti fericita lasi acea rel oricat de mult ai iubii lasi totul in urma ta iar amintirile canva placute se vor transforma in cell mai urat cosmar visat vreodata de tine,iti vor trece prin minte si chiar si atunci cand pui mana pe o paine,poate ii taiai painea cubulete ca asa ii placeau lui…si te vor durea si vei suferii si vei plange pana nu mai ramai cu nimik in tine.Te intrebi cum este sa iubesti fara sa fii fericit?Pai f simplu cam toti cred ca am trecut prin asta LA inceput te indragostesti de chipul angelic care il arata la inceput si dupa o perioada scurta de timp demon din el iese la suprafata…tu continui ptr ca deja il iubesti si traiesti mintindute ca este ca la inceput si te hranesti cu primile amintiri si incerci sa te bucuri de lucruri facute chiar de tine ptr el(uitandute pe tine..si el si tu..) traind cu speranta care ca el va revenii,ca sunt niste momente care trecem cu totii,ca poate are probleme…ii gasim tot felul de scuze numai sa nu credem ca el defapt asa este,nu acceptam faptul ca noi ne am indragostit de un demon nu de un inger…si atunci speranta se stinge usor si pamantul se indeparteaza de tine si incepi ptr ceva timp sa traiesti in lumea ta care este o lume izolata si plina de amintiri…Si atunci intreb dc sa caut iubirea care ea va venii oricum cu timpul cand cineva iti ofera si isi da sufletul ptr tine,cand este langa tine cand ai nevoie,iti spune o vorba buna cand ai nevoie si ti face complimente cand arati mai urat,te ridica cand pierzi increderea de sine…nu ai cum sa nu te indragostesti de un astfel de om ar insemna sa ai inima de piatra…si noi nu am fost facuti cu asa ceva…Dc sa caut iubirea cand multe familii s au casatorit din iubire(ma refer la femei mai mult,no offens) si au acceptat sa fie batute din cauza viciului ca deja aparuse copii,traind doar cu speranta si cu tristetea in suflet..Din iubire sau casatorit si ai mei si au fost fericiti??Din cate am vazut eu mama a indurat multe si de 20 de ani nu o vad fericita…Asa ca eu am incetat sa m ai caut iubire,barbatul perfect care aveam lista cu ce trebuie sa aibe sau nu ,cum treb sa se comporte si eventual stilul de imbracat.Eu caut fericirea,linistea sufleteasca,intelegerea,pe cineva alaturea cand primesc o palma de la viata sa stie sa ma ridice si sa spuna”priveste inainte,te asteapta lucruri mult mai bune, rele le vom uita si ne vom indrepta spre viitor cu fruntea sus si increzatori” si dupa ce voi avea aceste lucruri voi descoperi cu siguranta IUBIREA pe care toata lumea o cauta..si atunci voi castiga mult m ai mult decat oamenii care cauta povesti ca in filme si barbie dolls.Iubirea lor vor dura “o bataie de inima de a mea”…iubirea mea va dura o vesnicie si pe langa ea voi avea fericire..Dc am uitat sa zambim?Dc am uitat sa ne mai iubim pe noi insine sa avem grija de noi,sa ne respectam si sa vrem mai mult de la noi?Dc toate fetele de astazi toate sunt ca la indigo si nu stiu cum sa iasa in evidenta punandusi sanii la vedere,fundul intr o fusta mini,buzele  roz si sa nu uitam de mersul “a la pitipoanca”,dc fetele sunt materialiste si vor ca barbatii sa faca tot sa le ia masini,tel,case…si ele oferind doar…atunci nu va m ai putem deosebi de curve nu?Si ele sunt platite la fel,numai ca voi asteptati ceva in schimb …nu sunteti platite pe loc… dar iesi fitoasa cu o geanta Cavali de mana doar ptr ca ai o rel in care nu esti fericita,care nu exista iubire,stand cu un gras libidinos si plin de bani…Oare se merita sa pierzi frumusetea ptr banii de la ei,se merita sa sacrifici iubirea si fericirea ptr “o firma”,stim cu toate care este adv..nu sunteti fericite oricat pareti si vreti sa va traiti viata,dar va mintiti singure pierdeti anii…timpul..tineretea..onoarea fata de tine…in tot acest timp poti cunoaste un baiat cu care vei putea fii fericita cu adv si sa traiesti cu fluturasi in stomacel,sa te pui singurica pe picioare,sa faci proprii tai bani..oare nu te vei simti mult mai bine atunci?Nu te vei simti mult mai puternica si mult mai increzatoare….Va veti trezi la 30 de ani ca pretentile tale au crescut iar in lista ta sau adaugat inca vreo 20 de cerinte de la barbatul perfect si atunci realizezi ca esti singura si nefericita,dorind din ce in ce mai mult un copil si spunanduti ca ca nu ai realizat nimik si n ai facut decat sa te distrezi,sa pui accent pe lucruri banale si nefolositoare…Si asa va treziti din somnul vostru profund..uitandute in jur si realizand ca nu ai nimik…decat niste amintiri si sifonierul plin…Eu nu sunt genul asta de fata,eu nu vreau sa fiu intretinuta de un om care crede ca poat face ce vrea cu mine doar ca imi da bani de coafor sau imi i a masina,le pot face si singura cu multa vointa si cu cap…Nici una nu a inteles..ca sunt  platite cu acel “lux” care toata lumea si l doreste si sacrifica(plateste) cele mai scumpe lucruri pe care nu le poate cumpara inapoi (implinirea,iubirea,anii,realizarile,tineretea s.a.m.d) Voi traiti “clipa” si radeti de noi dar nu uitati pitipoancelor ca noi vom rade ultimile si vom avea ce voi nu puteti cumpara niciodata FAMILIE(construita din iubire)FERICIRE,IMPLINIRE,IUBIRE…si cel mai depret REALIZARILE construite pe proprile forte..Si amestecand toate ideeile si vorbind numai din cruda realitate ..reiese o lectie de viata care nu ar trebui sa sari peste pagini si sa citesti doar sfarsitul spunand ca ai citit o carte…trebuie sa fii atent/a si la cea mai mica virgula…ca daca o pierzi…vei mai da peste ea si vei fi in impas…

1/10/2009 12:00:10 PM Aici inchei deoarece ma dor mainile..somn nu mi este dar incep sa gandesc mai greu,
noaptile nedormite isi pun aprenta pe corpul meu mic si zapacit :)) pooop
Ana-Maria Bucur

Ps:Un mic episod din viata mea🙂

Leave a Reply

