Amintirile nu mi dau pace si ma duc intr o lume numai a mea unde pot avea tot ceea ce mi doresc,il pot avea pe el din nou.Nu vreau sa ajung in starea in care prefer sa traiesc in lumea mea,lumea viselor,decat in realitatea cruda,in lumea gri si fara sunet, fara culori calde,fara sperante,unde trebuie sa fii mereu cu picioarele pe pamant,matur,sa gandesti fiecare pas ca nu cumva sa cazi si sa fi de gheata ca nu cumva sa fi ranit..Este foarte adevarat,este foarte frumoasa lumea mea dar nu pot dormii la nesfarsit..nu pot spera si ma mintii in acelasi timp.Nu inteleg de ce atunci cand esti intr o rel,sunteti alaturi unul de celalalt,va spuneti secretele,,poate faceti susu unul langa celalalt,sunteti cei mai buni prieteni si atunci cand va certati va comportati ca niste straini..de parca nu ati cunoscut o niciodata si mai rau treci pe langa ea\el fara o expresie calda pe fata…Dc trebuie sa ne comportam ca niste oameni fara creier si sa lasam orgoliul sa ne conduca???E 1 ceasul si eu n am pic de somn… ascult in continu melodia aceasta si imi vine sa iau acum trenul si sa ma cuibaresc in bratele lui.Eu mi am lasat orgoliul la o parte si m am lovit de un zid plin de ignoranta..era la biliard cu baietii, mult prea ocupat ca sa limezeasca “apele noastre”..asa ca degeaba am renuntat la orgoliu,degeaba am facut eu primul pas(chit ca nu a fost vina mea)…le fac degeaba pe toate..Da poate o sa spuneti ca el nu mai vrea nimik si ar trebuii sa inteleg ..poate asa este..dar de ce imi spune ca i este dor de mine,dc mi a rasp la sms,dc ,dc,dc si iar dc…Mereu ne punem intrebarea aceasta …si fara raspuns de multe ori.Sunt trista si incerc sa mi revin,poate maine am sa fiu mai bine..Poate maine n am sa mai am momente de slabiciune si am sa fiu mai puternica si am sa mi pun gandurile in ordine si am sa las totul in urma,asa cum era si vorba aceia…nu te mai uita in urma.Motto ul de azi este : Ridica capul si zambeste,fi puternica si paseste

Leave a Reply

