Partea reala

Am uitat sa spun partea reala din ceea ce am scris eu : “in dragoste trebuie sa faci sacrificii“… Da pot spune ce trebuie, daca baiatul merita, de unde stii daca merita sau nu??? Buna intrebare, nici eu n am putut raspunde🙂 Dar in cazul meu, cazul “lier guy” nu a fost deloc asa cum am crezut eu.Daca mai stiti,  eu am scris ceva de gen: “El mi a spus cu ce am gresit..si sincer ii dau dreptate si poate si eu as fii fugit de un om extrem de gelos. Eram orbita de dragoste, aveam ochelari care modifica adv… si acum realitatea… cum Dumnezeu e sus si ma iubeste a facut in asa fel sa vad niste mesaje, mesaje dintre el si noul lui breloc…😛 Omu ma mintea cu nonsalanta si vroia sa joace la doua capete… este un las si un pervers si sunt sigura ca roata se va invarti… si soarta il va lovii  cand nu se va asteapta😉 Va intrebati de ce am atata ura pe el? Pentru ca merita😛 MAXIM AM SPUS🙂

Leave a Reply

