Paste fericit!

Ce imi place  sarbatoarea aceasta,imi degaja o caldura interioara(si nu de la febra), imi place ca ne adunam toti si cel mai frumos este cand se da lumina. De la mine de la balcon cel putin este o priveliste minunata,vezi cum se extinde “flacara lumanarii” din curtea bisericii pana la scoala… (exact ca un virus) si credeti ma este drum lung. Imi place ca toti oamenii au zambetul pe buze si parca sunt calmi,parca i ai lua pe toti in brate,chiar daca i cunosti sau nu🙂. Nu stiu despre voi dar eu ma simt bine,imi da un sentiment de liniste.Eu am plecat la tara, la padure…gratarel…yummy ce frumi o sa fie. Va doresc Paste Fericit! Dar nu pe iarba mea :)))

Leave a Reply

