Citate celebre

Love is when you look into someone’s eyes and go all the way inside, to their soul and you both know… instantly.”

Dragostea este o incercare de a transforma o particica dintr o lume de vis in realitate”

I see when men love women. They give them  a little of their lives. But women when they love give everything.

The difference between literature and journalism is that journalism is unreadable and literature is not read.”

Adevarul marunt se exprima prin vorbe,adevarul mare se exprima prin tacere

Fiti fericiti,prietenii dispar cand sunteti nefericiti

Barbati vor sa fie prima dragoste pentru femei,in timp ce femeile vor sa fie ultima dragoste pentru barbati”

Dragostea este o incercare de a transforma o particica dintr o lume de vis in realitate”

Cand iubesti,descoperi in tine o nebanuita bogatie de tandrete si duiosie si nici nu ti vine sa crezi ca esti in stare de o astfel de dragiste”

O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti nu reprezinta nimik”

“Daca iubesti pe cineva,atunci il iubesti asa cum e si nu cum ai dori tu sa fie

Iubirea care izbucneste pe neasteptate este cea mai greu de lecuit”

“Cand iubesti puternic,gasesti intotdeauana ceva nou in persoana iubita”

Orice dragoste care nu are la baza prietenia este ca un castel construit pe nisip

“Firul cu care se innoada prieteniile rupte nu este decat un fir de paianjen”

Vor exista mereu oameni care te vor rani,asa ca trebuie sa ti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara”

“When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is.”

Peace is an expression of love; let’s make love“. Anonymous

“And remember, my sentimental friend, that a heart is not judged by how much you love, but by how much you are loved by others”. Professor Marvel in [‘Wizard of Oz’ and also by ‘Karl Marx’ in 1844]]

Oamenii strica fiecare clipa de romantism prin încercarea de a o face sa dureze pentru totdeauna.” Oscar Wilde

“Zambetul meu maschiaza tristetea sufletului.” Ana-Maria Bucur

Iubeste-ma cand o merit cel mai putin, caci atunci am nevoie cel mai mult!”

“U Have 2 Take The Good With The Bad, Smile With The Sad, Love What U Got, & Remember What U Had, Always 4give, But Never 4get, Learn From Ur Mistakes, But Neva Regret, Ppl Change, Things Go Wrong, But Always Rememba Life Goes On”

mendacem memorem esse oportet” = mincinosul trebuie să aibă memorie bună (Quintilian)

“Abia acum incep sa simt ploaia rece…Si-aud aceasi voce care spune:”Lasa totul trece!”…Dar eu sunt cea ce credea ca a invatat ca demonii au fetze de ingeri…Si ingerii de fapt nu exista !”

“Timpul e ucigasul perfect, Omoara tot, omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata, Omoara ura, omoara iubirea. Nimic nu mai ramane…”

Citate Madonna

  • Pentru a fi curajos trebuie sa iubesti pe cineva neconditionat fara sa astepti nimic in schimb. Trebuie doar sa oferi. Pentru asta iti trebuie curaj pentru ca niciunul dintre noi nu vrea sa sufere.
  • Niciodata sa nu uiti sa visezi
  • O multime de persoane le e frica sa spuna ce isi doresc si sunt asa pentru ca le este frica sa nu ajunga ceea ce isi doresc
  • Uneori trebuie sa fi o tarfa pentru a avea ce iti doresti
  • Mereu am crezut că ar trebui să fie tratata ca un star
  • Am acelaşi obiectiv de cand eram mica. Vreau sa conduc lumea
  • Saracul este o persoana al carei placeri depinde de permisiunea altcuiva
  • Sunt pentru libera exprimare, sunt pentru a face ceea ce iti doresti, sunt pentru indeplinirea dorintelor
  • Cand imi e foame, mananc. Cand imi e sete, beau. Cand vreau sa spun ceva, o spun
  • Sunt propriul meu experiment. Sunt propriul meu obiect de arta
  • Vreau sa fiu ca si Gandhi, Martin Luther King sau John Lennon… dar vreau sa raman in viata
  • Fi puternic, crede in Libertate si in Dumnezeu, iubeste-te, intelege-ti sexualitatea, ai simtul umorului,
  • masturbeaza-te, nu judeca oamenii dupa religia lor, culoare sau sex, iubeste viata si familia
  • Toata lumea crede ca sunt o nimfomana, ca am un apetit sexual foarte dezvoltat cand eu as citi mai bine o carte
  • Pentru ca m-am dezbracat in public nu inseamna ca mi-am aratat fiecare centimetru din sufletul meu
  • Imi e dor de New York. Ador oamenii din New York, care te opresc pe strada si iti spun cat de minunata este jacheta ta
  • Cel mai rau lucru in a fi vedeta? Iti este atacata viata privata, esti privit sub microscop si trebuie sa fie atent la ce spui si la ce faci
  • Nu am incredere in nici un barbat care nu a sarutat vreodata un alt barbat
  • E greu sa crezi intr-o religie ce impune reguli ca virginitatea sau castitatea
  • Nu ma mai intereseaza daca lumea se imbraca ca mine, acuma vreau sa gandeasca ca si mine
  • Mai bine sa traiesti un an ca si tigru decat zeci ca si oaie

Citate Octavian Paler

  • Nu există sentiment tragic la români. Cred că dragostea la noi parcurge doar distanţa dintre romanţă şi pat. Avem o psihologie de popor superficial, de popor care poate frige mititei pe orice Golgotă.
  • Îmi iubesc ţara atunci când nu mă uit la televizor şi când nu merg pe stradă.
  • A aştepta înseamnă a supravieţui cât mai mult, a aluneca spre moarte încet.
  • Curajul este, aş zice, o frică în care s-a pus ordine; ceea ce te ajută să te agăţi de partea de frică unde pierderile sunt mai mici.
  • Ce las in urma mea: un destin sau o biografie?
  • Dragostea e o luptă între două suflete şi între două trupuri în care uneori nu e niciun învingător, alteori nu e niciun învins.
  • A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi.
  • O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti nu reprezinta nimic.
  • A muri înseamnă de fapt a te muta într-o stea.
  • Pământul e singurul loc în care se poate crea Paradisul.
  • Scepticismul este o infirmitate, nu o sursă de vanităţi.
  • Singurătatea e o târfă care nu te învinuieşte că eşti egoist.
  • Singurătatea nu e o victorie înaintea celorlalţi, ci e de fapt un naufragiu personal.
  • Timpul e o fiară care are nesfârşita răbdare de a înghiţi totul.
  • Oricât de frumoasă ar fi o melodie, vine o clipă când ea e acoperită de tăcere.
  • Cred că aş putea să înşir câteva sute de mirosuri ale ierbii, în funcţie de ceasurile zilei, de ploaie, de soare, de anotimp, de pământ, de umbră, de înălţime, de gradul de umezeală ori de uscăciune. Aş putea deosebi acum, bănuiesc, cu ochii închişi murele oloage de murele crescute în tufe, foşnetul unui fag de foşnetul unui brad. În schimb, multe din cele trăite s-au estompat, lăsând în urmă goluri, ca într-o pădure arsă pe jumătate. Această descoperire mă obligă să admit că memoria mea seamănă acum cu o oglindă spartă, care-mi restituie frânturi de viaţă.
  • Tinereţea nu mai e decât o zdreanţă aurie, pe care o târăsc amintirile.
  • Din ce în ce mai puţin soare şi din ce în ce mai multă amintire a soarelui…
  • Un nebun nu se mai teme de nebunie.
  • Nimic nu m-a emoţionat până acum în Mexic ca fluturii proliferaţi pe statui, pe frunţile şi pe piepturile luptătorilor. Ei îmblânzesc măştile care i-au îngrozit pe spanioli.
  • Nu există, poate, ceva mai trist decât un om care vrea să fie vesel cu orice preţ.
  • Nimic nu m-a emoţionat până acum în Mexic ca fluturii proliferaţi pe statui, pe frunţile şi pe piepturile luptătorilor. Ei îmblânzesc măştile care i-au îngrozit pe spanioli.
  • Cine a văzut speranţa, nu o mai uită. O caută sub toate cerurile şi printre toţi oamenii. Şi visează că într-o zi o va întâlni din nou, nu ştie unde, poate între ai săi.
  • Nu ştiu pentru cine scriu, dar ştiu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o o dată: în ochii copilului care am fost.
  • Una din prejudecăţile lumii noastre este de a pune eticheta, de a clasifica totul; oamenilor li se pare că au şi înţeles ceea ce au clasat.
  • Nu s-a zis că adevărul unui om este ceea ce el ascunde?
  • Am învăţat să iubesc, ca să fiu iubit.
  • Numai că la o carte e mai uşor să-ţi dai iluzia că poţi să rămâi la aceeaşi pagină. Chiar dacă şi asta e o iluzie. O minciună. Pentru că, dacă rămâi la aceeaşi pagină, de fapt citeşti mereu o pagină nouă pe măsură ce îmbătrâneşti.
  • Noi suntem ca un cântec, nu credeţi? Un cântec nu se poate cânta niciodată de la sfârşit spre început. Trebuie să-l cânţi totdeauna îndreptându-te spre sfârşit.
  • Cu toate mizeriile şi nedreptăţile ei, lumea e singurul loc unde putem spera să ni se facă dreptate.
  • Pustiul m-a făcut să înţeleg că nu sunt destul de puternic pentru a nu iubi pe nimeni.
  • Daca iubeşti un om perfect, n-ai niciun merit că-l iubeşti.
  • Uneori aşteptarea ne maturizează, alteori ne omoară. V-aţi gândit vreodată că o aşteptare nu seamănă cu alte aşteptări? Aşteptările diferă între ele ca oamenii.
  • Să avem mai puţin umor, amintindu-ne că filosofia noastră naţională, întemeiată pe ideea că “bietul om” e “supt vremii”, a fost formulată de un om căruia i s-a tăiat capul.
  • Trăim cu frenezie o flecăreală continuă, mulţumiţi că avem ce bârfi, fără să ne pese că ţara în care locuim ar putea fi părăsită de istorie.
  • Ca să fii profet, trebuie să-i aparţii lui Dumnezeu. Fiecare profet are un Dumnezeu pe care-l serveşte. Nu se poate să fii aşa, profet pe contul tău.
  • Tentaţia noastră de a bagateliza orice prin băşcălie, prin zeflemea, nu e singura care ni-l face străin pe Don Quijote, împiedicându-ne să ajungem la ce este dincolo de partea amuzantă a aventurilor lui.
  • În acele nopţi stranii am înţeles că mitologia e un fel de copilărie a istoriei.
  • Pentru Pitagora sufletul avea forma pătrată. La vechii chinezi pătratul neînchis era simbolul infinitului. Mondrian şi-a petrecut douăzeci de ani din viaţă desenând pătrate.
  • S-ar zice că Petraşcu a fost obsedat toată viaţa de o idee scumpă romanticilor: timpul apus vorbeşte neîntrebat.
  • Bătrân, Hals dă impresia că şi-a pierdut verva. Dar au fost descoperite la el douăzeci şi şapte de nuanţe de negru.
  • Nu ştiu dacă pictorii frumoşi, cum a fost, se pare, Dante Gabriel Rossetti, s-au gândit vreodată la Narcis, făcându-şi autoportretul. Ceea ce ştiu e că întreg procesul intentat lui Narcis are la bază o lacună de lectură.
  • Cine se caută pe sine, găseşte lumea, cine caută lumea, se găseşte pe sine.
  • Dacă destinul nu depinde de tine, de tine depinde ce faci cu ceea ce îţi dă destinul.
  • Viitorul există deja, într-o măsură, în noi, sub forma amintirii.
  • Nu toată lumea e capabilă să stea în mlaştină până la gât şi să surâdă. Unii nu se pot abţine să nu dea din mâini, încercând să iasă, chiar dacă astfel se scufundă cu totul.
  • Dragostea seamănă atât de bine cu lipsa ei încât uneori se confundă.
  • Cei pregătiţi să înţeleagă un lucru n-au nevoie, oricum, ca acel lucru să le fie strigat în urechi.
  • Arta, s-a zis, este cel mai scurt drum de la un om la altul. Probabil, tot ea este şi cel mai scurt drum de la om la el însuşi.
  • În faţa lipsei de logică a lucrurilor, nu e eficace decât puterea cu care crezi în ceva.
  • Lacatele din noi se deschid cu o lacrima.
  • Trebuie să ari când e timpul să ari, nu când ai chef.
  • Memoria îşi aminteşte chiar şi de uitare.
  • Am început să-mi dau seama că, din actor pe scena vieţii, deveneam un figurant.
  • Mai târziu” devenea “prea târziu.
  • Cerul devenise pentru mine ceea ce este pentru orice bucureştean. Ceva lipsit de orice fior metafizic, un albastru decolorat banal, murdărit de fumul fabricilor, de unde când se înnorează, cad ploile care umplu oraşul de bălţi.
  • Eu am reuşit să am, azi, numai îndoieli şi să nu mai ridic ochii spre cer decât ca să ştiu când trebuie să iau umbrela.
  • Pustiul nu-l poate înţelege decât cine l-a trăit.
  • Mă tem de ceea ce sfârşeşte totdeauna prin a ne lăsa singuri.
  • Orice singurătate are momentele ei de orgoliu.
  • Loviturile vieţii nu sunt numai distructive, ci şi constructive; ca loviturile ciocanului în dalta unui sculptor priceput.
  • Viaţa unui om este o gură de aer.
  • Pesimismul meu este modul meu de a nu accepta să judec normal o anormalitate.
  • Începem să murim când nu mai avem puterea de a opta.
  • Există, poate, o clipă în viaţa fiecăruia când vede limpede că nu negaţia este rostul lui.
  • Poate că acesta e singurul destin: ceea ce ţinem minte.
  • Unii se nasc bătrâni şi unii devin bătrâni foarte repede. Iar unii, ca mine, nu se maturizează niciodată.
  • Defectele mele sunt principala mea calitate.
  • Sunt mai mult păgân decât creştin.
  • Poate, cei care au spus cel mai mult sunt cei care au suferit cel mai mult.
  • Astăzi ştim că nu putem să facem nimic împotriva morţii, dar că trebuie să facem totul în favoarea speranţei.
  • De aceea, azi, înţeleg că destinul se ascunde, deseori, în cea mai cenuşie şi insesizabilă banalitate.
  • A te bate cu morile de vant facand calcule, gandindu-te la riscul ca poti sa pari ridicol, transforma sublimul in stupiditate
  • Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile…
  • Adevarul care ii face pe oameni liberi este in cea mai mare parte adevarul pe care oamenii n-ar vrea sa-l auda.
  • Despartirile au ceva din melancolia asfintitului, o blanda stralucire care ascunde in ea avertismentul intunericului…
  • Numai o mare nenorocire ne poate arata cat de marunte sunt nemultumirile “insuportabile”.
  • Am avut un vis straniu. Mă aflam dinantea unei oglinzi care se pietrifica sub ochii mei. Uimit, am văzut-o transformându-se în zid. Ulterior, n-am mai simtit nevoia să caut alt răspuns în privinţa destinului. Nu poţi fugi de tine însuţi nici măcar când o vrei cu tot dinadinsul. Sau mai ales atunci.
  • Când eram tânăr, fugeam prin viaţă fără să mă gândesc că o iubire poate fi tragică, la un moment dat, din pricină că-i vezi capătul.
  • Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici.
  • Nu există sentiment tragic la români. Cred că dragostea la noi parcurge doar distanţa dintre romanţă şi pat. Avem o psihologie de popor superficial, de popor care poate frige mititei pe orice Golgotă.
  • În primul rând, sunt conştient că trăiesc într-o ţară de misogini. Şi dacă mă veţi contrazice, vă voi ruga să-mi daţi un exemplu, măcar unul, de mare poveste de dragoste la români.
  • S-a întors spre mine: “Dintre cei iubiţi de tine, cei mai mulţi sunt în lumea umbrelor. De ce te-ai teme atât?”. “Aici răspunsul e simplu, i-am spus. Pentru că nici pe cei morţi nu pot să-i iubesc decât trăind.”
  • Cred că n-am fost fericit decât în clipa în care am putut spune şi eu, ca orice om, că am iubit. Nu ca scriitor am fost fericit şi nici ca gazetar.
  • Va daţi seama ce ar însemna să fie luată “ca adevăr” ideea lui Nietzsche că “Dumnezeu a murit”? Duhoarea metafizică răspândită de cadavrul lui Dumnezeu ar face viaţa irespirabilă.
  • Ar fi cinstit să recunoaştem că barbarul care a asediat Roma, pe vremuri, şi a învins-o avea unele calităţi pe care, ulterior, între zidurile Romei, le-a pierdut.
  • Cum să explic, oare, de ce cred că nu poţi să iubeşti viaţa şi să rămâi nepedepsit? Sigur, aş putea spune că zeii care ne-au creat au fost sadici. Ne-au dat capacitatea de a iubi, ştiind că, astfel, vom descoperi singuri suferinţa. Dar mă îndoiesc că zeii sunt de vină.
  • Ca lumea să fie impresionată de moartea ta, trebuie să laşi în urmă un cadavru frumos. Dacă ai ratat prilejul să te sinucizi în tinereţe, mai târziu se va zice doar: “A trăit destul!”. Ceea ce s-ar spune în cazul meu.
  • Oamenii nu obosesc să fie banali. Şi uneori sunt fericiţi tocmai din aceasta cauză.
  • Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti.
  • Numai că inteligenţa mea a avut întotdeauna un defect faţă de a altora, e o inteligenţă tristă. Asta e tot.
  • A te simti singur nu e doar dovada unui gol, ci si o dovada ca inca n-ai pierdut legatura cu lumea. Remarci absenta celorlalti. Uneori, numai prin singuratate suntem solidari.
  • Dar nici azi nu pricep cum poate fi cineva mizantrop sub un soare arzator, pe o plaja. Probabil adevarata nefericire nu e sa nu fii iubit, ci sa nu poti iubi.
  • Impartind timpul, omul a descoperit ca el curge ireparabil. A observat ca “azi” devine “ieri” si ca umbra copacilor se alungeste spre asfintit. In clipa aceea a devenit melancolic si a descoperit regretul. Dar era prea tarziu.
  • Nu putem vedea toti cerul ca un astronom, pamantul ca un geolog, florile ca un botanist, norii ca un meteorolog, pasarile ca un zoolog. Am face din univers un Larousse enorm. Trebuie, probabil, sa existe pe lume si diletanti, a caror singura specialitate e melancolia. Si, evident, eu fac parte din ei.
  • Cine se uita in sertarele mele da peste o intreaga farmacie. Dar dragostea de viata e un sentiment parsiv! In fiecare dimineata, cand vad cerul limpezindu-se, redescoper senzatia sacrului, desi v-am marturisit ca nu sunt un om religios.
  • Ceea ce m-a blocat de cate ori m-am temut ca ar putea exista un “maine” cand viata n-ar mai fi decat o umilinta continua, fara nicio scapare, a fost gandul ca, o data pasul facut, nu ai cum sa-l regreti.
  • Ideea mea despre moarte e una goala, fara nicio promisiune.
  • Adevarul nu e niciodata pur si aproape niciodata simplu.
  • Se pare ca inca dupa vremea lui Caragiale cuvantul ” reactionar ” era compromis.
  • Am avut timp sa fiu egoist si superficial, am avut timp sa fac din regrete o boala incurabila. Am avut timp sa descopar ca lumea in care ma aflu nu e lumea in care mi-as fi dorit sa traiesc, fara sa fiu sigur ca exista vreuna cu care as fi fost compatibil.
  • Curioasa ideea lui Origene ca fiecare suflet are trupul pe care il merita. Cunosc prea multe cazuri in care lucrurile au stat pe dos.
  • Adevarul e ca m-am straduit mereu sa nu recunosc ceva: sunt un om trist. Am preferat sa confund dragostea de viata ( reala, dar egoista ) cu natura mea intima.
  • Marea e, probabil, singurul loc unde se poate intelege bine, cu adevarat, diferenta dintre mitologie si istorie.
  • Ma intorc tot mai des la ideea ca destinul este dictat de detalii.
  • Viperele nu dorm in istorie sub pietre.
  • Viaţa în Lisa nu era de invidiat pentru cineva care judecă doar prin prisma confortului. Mucosul care nu putea zice ” răsărit” şi “călătorit” umbla în opinci prin zăpadă.
  • Cand spun “lume mitologică” mă gândesc la ceva simplu. M-aş feri să zic că am avut o copilărie “de basm”.
  • Tocmai a căzut prima zăpadă. A nins indolent şi frumos, ca într-un basm nordic. Acum, crengile îngheţate ale oţetarilor au bandaje albe, iar în curte zăpada (singurul lucru curat din 2005, îmi vine să spun) n-a apucat, încă, să se transforme în mâzgă purulentă.
  • Dragostea nu este doar un zâmbet, nu este doar o floare, dragostea este un suflet rănit şi apoi vindecat de altul.
  • Grecii ne-au sugerat că marea filosofie are în miezul ei un pahar de cucută.
  • Pentru mine, Lisa nu e o localitate. E un amestec de lume reală şi mitologie, care nu poate fi asemănat cu nimic.
  • N-am urmărit aici mai mult decât să mărturisesc ceea ce am aflat cu ajutorul inimii de la viaţă.
  • Mă tem de moarte, pentru că nu cred în viaţa de apoi.
  • Dacă nu pot să fac istoria, o îndur.
  • Singura mea satisfacţie reală sunt dezamăgirile mele, asta înseamnă că am avut iluzii foarte mari.
  • Sunt un singuratic. Am puţini prieteni. Sunt singur aici, între molii şi cărţi. Certitudinile mele sunt ca hainele roase de molii.
  • Maşina de scris a devenit o prelungire a trupului meu. M-am dezobişnuit să scriu de mână. Nu concep să folosesc calculatorul. Progresul tehnic şi ştiinţific este însoţit de regresii interioare.
  • Mitologia este pentru mine un refugiu, un fel de fugă în istorie. Faptul că omul a ieşit din timpul mitologic şi a intrat în timpul istoriei nu este în avantajul său. Eu sunt un reacţionar.
  • Nimic nu mai impiedică acum teoria grecilor că toate popoarele aflate dincolo de civilizaţia lor erau alcătuite din barbari. Adică din persoane care nu meritau decât dispreţ.
  • În nouă cazuri din zece, dacă femeile de care m-am despărţit s-ar fi întors înapoi după ce plecaseră, poate le-aş fi căzut în genunchi.
  • A doua pasiune a fost şahul. Jucam în fum de ţigară ore întregi fără să mă pot desprinde de pe scaun. Parcă mă ţintuia cineva acolo… Întreg universul încăpea acolo.
  • Dragostea sau Iubirea este un giuvaer de mare pret dat in dar fiecarei fiinte umane. Daca l-ai pierdut, viata ta nu mai are nici un sens…
  • O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara.
  • Invatati sa lasati pe chipul vostru sa infloreasca un zambet. Este darul pe care-l oferiti aproapelui, este darul pe care-l oferiti intregului Univers!
  • Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine!
  • Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
  • Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci este frumoasa pentru ca o iubesti tu!
  • Cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om ca inainte…
  • Iubirea trebuie invatata, incercata si experimentata… prima atingere nu reprezinta niciodata expresia ei desavarsita…
  • Dragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista…
  • Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti…

Citate Salvador Dali

  • La varsta de sase ani, vroiam sa fiu bucatar. La sapte ani, vroiam sa fiu Napoleon. Si ambitiile mele au crescut in mod constant de atunci incoace.
  • Societatile democratice sunt incapabile sa publice asemenea revelatii fulgeratoare cum sunt eu obisnuit sa produc.
  • Nu-ti fa griji cum sa fii modern. Din pacate, sa fii modern este singurul lucru care, orice ai face, nu-l poti evita.
  • Desenul este cinstea artei. Nu exista posibilitatea inselatoriei. Este ori bun, ori prost.
  • In fiecare dimineata cand ma trezesc, experimentez din nou pplacerea suprema: aceea de a fi Salvador Dali.
  • Nu-ti fie frica de perfectiune: n-o s-o atingi niciodata.
  • Nu pictez un portret care să arate ca subiectul, mai degraba persoana respectivă ajunge să fie ca şi portretul pe care i l-am facut.
  • Nu consum droguri. Eu sunt droguri.
  • Am o gandire Daliniana: singurul lucru de care nu se va satura lumea niciodata sunt lucrurile scandaloase.
  • Am asezat uratenia la mine pe genunchi, si aproape imediat m-am plictisit de ea.
  • Pentru a obtine respect durabil in societate este important sa ai un talent deosebit. Atunci, poti sa-i tragic un sut in prohab societatii pe care o iubesti, inca din tinerete. Dupa aceea, fii snob.
  • In loc de a icnerca cu incapatanare sa folosesti suprarealismul pentru scopuri subversive, este necesar sa incerci sa transformi suprarealismul in ceva la fel de solid, complet si clasic ca si lucrurile pe care le gasesti in muzee.
  • Inteligenta fara ambitie este o pasare fara aripi.
  • Doar bunul gust are puterea de a steriliza si este intotdeauna primul handicap contra unei creativitar i functionare.
  • Lasati-mi dusmanii sa se devoreze unii pe altii.
  • Placandu-mi banii asa cum imi plac mie, devin nici mai mult nici mai putin decat mysticism. Banii sunt o glorie.
  • Greselile au mereu o natura aproape sacra. Nu incercati sa le coectati niciodata. Din contra: rationalizati-le, intelegeti-le in profunzime. Dupa aceea doar va fi posibil sa le sublimati
  • Pictura este o parte infinit de marunta a personalitatii mele.
  • Arta progresiva poate asista oamenii sa invete nu doar despre fortele obiective care lucreaza in societatea inc are ei traiesc, ci si despre caracterul extreme de social al vietii lor interioare. In ultimul rand, ea poate mobilize oamenii catre emacipare sociala.
  • Suprarealismul e distructiv, dar distruge doar ceea ce considera a fi impedimente in calea viziunii noastre.
  • Luati-ma, eu sunt drogul; luati-ma, eu sunt halucinogenul.
  • Diferenta intre falsele amintiri si cele adevarate este aceeasi ca si cea in cazul bijuteriilor: cele false arata intotdeauna ca fiind cele reale, cele stralucitoare.
  • Primul barbat care a comparat obrajii unei femei cu trandafirii a fost, evident, un poet. Primul barbat care a repetat comparatia a fost, cel mai probabil, un idiot.
  • Singura diferenta intre mine si un nebun este ca eu nu sunt nebun.
  • Secretul influentei mele a fost mereu ca ea a fost secreta.
  • Frumusetea inspaimantatoare si comestibila a arhitecturii Art Nouveau.
  • Termometrul succesului este gelozia colegilor de breasla.
  • Sunt zile in care ma gandesc ca voi muri din supradoza de satisfactie.
  • De fapt, este o singura diferenta intre un nebun si mine. Nebunul crede ca este sanatos. Eu stiu ca sunt nebun.
  • Cei care nu vor sa imite pe nimeni, nu produc nimic.
  • Razboaiele nu au facut rau nimanui niciodata, cu exceptia oamenilor care au murit in ele.
  • Suntem cu totii infometati si insetati dupa imagini conrete. Arta abstracta va fi fost buna pentru un singur lucru: acela de a restaura exacta virginitate a artei figurative.
  • Ce este un televizor pentru un om, care trebuie doar sa-si inchida ochii pentru a vedea cele mai inaccesibile regiuni ale vazutului si nevazutului, care trebuie sa-si imagineze doar pentru a trece de ziduri si pentru a determina toate Bagdadurile viselor sale sa se nasca din praf?

Citate Einstein

  • Orice nesabuit inteligent poate face lucrurile mai mari, mai complexe si mai violente. Trebuie sa ai o sclipire de geniu, si mult curaj, ca sa muti lucrurile in directia opusa.
  • Imaginatia e mai importanta decat cunoasterea.
  • Gravitatia nu e responsabila pentru oamenii care cad in patima dragostei.
  • Vreau sa cunosc gandurile Lui Dumnezeu; restul sunt detalii.
  • Cel mai greu lucru de inteles din lume e impozitul pe venit.
  • Realitatea e doar o iluzie, insa una foarte persistenta.
  • Singurul lucru cu adevarat valoros e intuitia.
  • O persoana incepe sa traiasca cu adevarat atunci cand poate trai in afara propriei persoane.
  • Dumnezeu e subtil, dar nu malitios.
  • Atitudinea slaba se transforma intr-un caracter slab.
  • Nu ma gandesc niciodata la viitor. Vine el singur destul de curand.
  • Eternul mister al lumii e inteligibilitatea sa.
  • Uneori, platim cel mai mult pentru lucrurile care vin gratuit.
  • Stiinta fara religie e incompleta. Religia fara stiinta e oarba.
  • Cine n-a facut niciodata vreo greseala, n-a incercat nimic nou.
  • Marile spirite au intalnit adesea opozitie din partea mintilor slabe de inger.
  • Totul ar trebui facut cat de simplu posibil, dar nu mai simplu decat atat.
  • Bunul simt e colectia de prejudecati dobandite pana la varsta de 18 ani.
  • Stiinta e un lucru minunat daca nu trebuie sa traiesti din ea.
  • Secretul creativitatii sta in stiinta de a-ti ascunde sursele.
  • Singurul lucru care intra in opozitie cu cunoasterea mea e educatia mea.
  • Lui Dumnezeu nu-i pasa de dificultatile noastre matematice. El integreaza empiric.
  • Intreaga stiinta nu e altceva decat o varianta rafinata a gandurilor de zi cu zi.
  • Progresul stiintei e ca un topor in mainile unui criminal patologic.
  • Pacea nu poate fi pastrata cu forta. Ea poate fi atinsa doar prin intelegere.
  • Cel mai de neinteles lucru in legatura cu lumea e ca lumea se poate intelege.
  • Nu putem rezolva problemele folosind acelasi tip de gandire pe care l-am folosit atunci cand le-am creat.
  • Educatia e ceea ce ramane dupa ce uiti tot ce ai invatat in scoala.
  • Cel mai important e sa nu incetezi de a-ti pune intrebari. Curiozitatea are motivele sale pentru a exista.
  • Nu-ti fa griji daca matematica iti da batai de cap. Te asigur ca ale mele sunt si mai mari.
  • Ecuatiile sunt importate pentru mine, deoarece politica e o chestiune de prezent, insa ecuatiile sunt chestiuni ce tin de eternitate.
  • Daca A este succesul in viata, atunci A reprezinta x plus y plus z. X este munca, Y este joaca si Z este capaciatea de a-ti tine gura.
  • Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Si nu sunt chiar sigur in legatura cu universul.
  • Cand legile matematicii se refera la realitate, atunci ele nu sunt sigure. Daca sunt sigure, nu se refera la realitate.
  • Oricine isi ia responsabilitatea de a fi judecatorul Adevarului si Stiintei e scufundat de hohotele de ras ale zeilor.
  • Nu stiu cu ce fel de arme va fi purtat Cel De-al 3-lea Razboi Mondial, insa Cel De-al 4-lea va fi purtat cu pietre si bete.
  • Pentru a forma un membru imaculat al unei turme de oi, trebuie sa fii, inainte de toate, oaie.
  • Frica de moarte e cea mai nejustificata frica, deoarece, cand esti mort, nu mai exista riscul vreunui accident.
  • Prea multi socotim americanii ca fiind ingrozitor de materialisti. Or asta e o calomnie cruda, chiar daca e afirmata cel mai des de catre americanii insisi

Citate Kurt Cobain

  • Prefer sa fiu urat pentru ceea ce sunt, decat iubit pentru ceea ce nu sunt.
  • Sa vrei sa fii altcineva e o risipa a ceea ce esti cu adevarat.
  • E mai bine sa arzi ca un foc de paie decat sa mocnesti pana te stingi.
  • N-am intalnit niciodata un om intelept. Si daca totusi da, era femeie.
  • Drogurile sunt o pierdere de timp. Iti distrug memoria, respectul si toate lucrurile care construiesc stima de sine.
  • Prefer sa fiu mort decat ‘cool’.
  • Cea mai mare crima e sa te prefaci.
  • Daca mori, esti complet fericit si sufletul tau continua sa traiasca undeva. Nu mi-e teama de moarte. Pacea absoluta dupa moarte, atunci cand devii altcineva, e cea mai mare speranta pe care o am.
  • Vandalismul: frumos ca o piatra in fata unui politist.
  • Nu avem dreptul sa exprimam o parere pana cand nu stim toate raspunsurile.
  • Doar pentru ca esti paranoic nu inseamna ca ei nu te urmaresc.
  • Imi place sa am pareri preconcepute in legatura cu oamenii care au pareri preconcepute.
  • Datoria tineretii este sa provoace coruptia.
  • Voi fi un superstar al muzicii, ma voi sinucide si voi lasa dupa mine flacara gloriei, la fel ca Jimi Hendrix.
  • Desi soarele a apus, eu am lumina.
  • Apatia generatiei mele ma dezgusta. Ma dezgusta si propria mea apatie, pentru ca imi lipseste coloana vertebrala si nu ma opun intotdeauna rasismului, sexismului si tuturor celorlalte -ism-uri de care ne tot plangem de ani si ani.
  • Un prieten nu e altceva decat un dusman de care stii.
  • Va multumesc pentru toata tragedia. Am neoie de ea in ceea ce fac.
  • Libertatea de expresie e vitala: oricine poate fi un artist.
  • Sa fii optimist mereu inseamna sa ignori tot ceea ce este important, sacru sau de valoare. Sa fii pesimist mereu inseamna sa fii amenintat de ridicol si lipsa de credibilitate.
  • Folosesc bucati si fragmente din personalitatile altora pentru a mi-o forma pe a mea.
  • Prefer sa fiu urat pentru ceea ce sunt, decat iubit pentru ceea ce nu sunt.
  • Sa vrei sa fii altcineva e o risipa a ceea ce esti cu adevarat.
  • E mai bine sa arzi ca un foc de paie decat sa mocnesti pana te stingi.
  • N-am intalnit niciodata un om intelept. Si daca totusi da, era femeie.
  • Drogurile sunt o pierdere de timp. Iti distrug memoria, respectul si toate lucrurile care construiesc stima de sine.
  • Prefer sa fiu mort decat ‘cool’.
  • Cea mai mare crima e sa te prefaci.
  • Daca mori, esti complet fericit si sufletul tau continua sa traiasca undeva. Nu mi-e teama de moarte. Pacea absoluta dupa moarte, atunci cand devii altcineva, e cea mai mare speranta pe care o am.
  • Vandalismul: frumos ca o piatra in fata unui politist.
  • Nu avem dreptul sa exprimam o parere pana cand nu stim toate raspunsurile.
  • Doar pentru ca esti paranoic nu inseamna ca ei nu te urmaresc.
  • Imi place sa am pareri preconcepute in legatura cu oamenii care au pareri preconcepute.
  • Datoria tineretii este sa provoace coruptia.
  • Voi fi un superstar al muzicii, ma voi sinucide si voi lasa dupa mine flacara gloriei, la fel ca Jimi Hendrix.
  • Desi soarele a apus, eu am lumina.
  • Apatia generatiei mele ma dezgusta. Ma dezgusta si propria mea apatie, pentru ca imi lipseste coloana vertebrala si nu ma opun intotdeauna rasismului, sexismului si tuturor celorlalte -ism-uri de care ne tot plangem de ani si ani.
  • Un prieten nu e altceva decat un dusman de care stii.
  • Va multumesc pentru toata tragedia. Am neoie de ea in ceea ce fac.
  • Libertatea de expresie e vitala: oricine poate fi un artist.
  • Sa fii optimist mereu inseamna sa ignori tot ceea ce este important, sacru sau de valoare. Sa fii pesimist mereu inseamna sa fii amenintat de ridicol si lipsa de credibilitate.
  • Folosesc bucati si fragmente din personalitatile altora pentru a mi-o forma pe a mea.

6 thoughts on “Citate celebre

  1. mda……DRAGOSTEA ASTA FRUMOASA SI PERICULOASA!!! :)……….sunt atatea variante, posibilitati, nuante……..si tot felul………r crva fff vast………si toate citatele astea, cu toate ca apartin la autori diferiti, toate sunt adevarate……toate spun un adevar……..si toate au fost scrise si date mai departe…..tot din experinte traite adevarate…….pt ca noi, citindu le, sa ne fie mai usor…..desi, atunci cand esti bagat in situatie……este greu sa fii cat mai rational…..pt ca in dragoste, tot farmecul…apare atunci cand dai frau liber imaginatiei….si incerci sa dai tot ce ai u mai bun in tine….:)

  2. “O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti nu reprezinta nimik” <– aceasta o sustin cu varf si indesat!imi vine sa aplaud cand citesc si recitesc …putini stiu sa inteleaga asta si sa tina cont .🙂

  3. Ale3x@ si mie imi place foarte mult acest citat :)) O sa mai pun dar momentan sunt in Buzau la prietena mea….Maine vin acasa si postez lucruri noi…Va pup

  4. ce se mai plimba fata asta :)…….eu zic asa pt ca si mie imi place sa calatoresc……..sa nu satu prea mult intr un sungur loc……si nu prea pot acum sa plec unde vreau eu…..nici nu am timp :(……..in fine….ai grija de tine pe acolo pe la Buzau…si te asteptam sa te intorci cu drag!😛

Leave a Reply

