Upppsss

Fa-ma praf si trage-ma pe nas

Fuck googal….ask me!

“În dragoste, singura victorie este fuga.” Napoleon Bonaparte

Ce gandesc un optimist si un pesimist despre criza economica mondiala? Optimistul: Vai, vom ajunge cu totii sa cersim !… Pesimistul: De la cine? !…

DnD…Cant la capsator

Intr-un magazin intra o doamna foarte grasa:- As dori sa vad un costum de baie care mi-ar veni…. Vanzatorul: – Si eu …

Toti avem nevoie sa credem in ceva.eu cred k mai beau un shot :))

Cred ca sexul e mai bun decat logica, dar nu pot dovedi asta.

A avea constiintza curata inseamna a avea o memorie proasta…nu crezi??

Am cazut dormind pe scari:))

Nu sunt si nu uita Mafia lucreaza Non Stop :))
Da i unui barbat mana libera si te vei trezi cu ea in toate locurile
“Cand nu stiam cum ajungeam acasa… sigur socializasem cu tequilla… :)”.  Oana Surdu
Ma pupi in fund ca dupa aia sa mi bagi un deget in el“.Dominus din Spartacus
Un PEPSI picant va rog :)))
Vreau si eu o apa cu bule
Toate fetele mor dupa tine…. du te la un control

10 thoughts on “Upppsss

Leave a Reply

