Extensii cu microring

Ieri mi am pus extensii pe microring, sunt foarte incantata de ele si nici nu se vad, este foarte matasos si stralucitor.Acum hai sa va spun si peripetia. Ca sa mi pun extensii m am dus tocmai in Brasov, de ce acolo? Pentru ca am cautat pe net tot felul de saloane, fete, fitze si nu m a convins nici un site, din una in alta am dat de blogul unei fete care avea si foarte multe poze cu manoperele ei, dadea sfaturi cum sa avem grija de ele si m a convins, i am luat id ul, am vb cu ea si uite asa am stabilit luni la 13 sa fiu in Brasov sa mi le puna. Duminica mi am spus ceasul sa sune la 8:10 dim (deoarece mi  s a spus ca la 9 trebuie sa plec de acasa ca sa ajung sa prind trenul), la 10 fara 10 aveam trenul, si uite ma pe mine cum la 9 ma urc in taxi si o aglomeratie…. de am ajuns la 10:05, normal trebul plecase de 15 min🙂 Am inceput sa plang de nervi dar Catalin cu Oana au fost salavtorii mei si au mers cu mine pana la Brasov cu masina. Le multumesc frumos… ca m au asteptat 3 ore, ca au pierdut toata ziua din cauza mea, ca a condus Cata atata intr o singura zi, sincer f obositor. Am ajuns acolo la 2 …eeee am intarziat o ora🙂.  Revenind la extensii, le recomand cu toata inima si doar pe cele cu microring, eu una nu mi as pune cu keratina deoarece se incurca f repede (la spate ultimile suvite mi am pus cu keratina), le simti in cap, te jeneaza… Pe cele cu microring nici nu le simt, nu mi se incurca … stau super bine…

Asa ca fetelor va dau link ul fetei http://extensi-de-par.blogspot.com/

Si merita fiecare banut

10 thoughts on “Extensii cu microring

  1. 🙂 daca esti hotarata ……reusesti pana la urma…….da!….chiar nu ai gasit nimik in tot buc- ul ala cat e de mare?? hmmm……a trebuit sa mergi tocmai pana la bv…..na, nu mai conteaza acum…..important este ca nu te ai dus degeaba si esti multumita…..dar….app….la mine pot sa mi pun ceva extensii??? :)) poate arat mai misto cu ele?? :))

  2. Hey..cum au fost extensiile?le mai ai sau ai fost multumita de ele?as vrea sa merg si eu la tipa respectiva si sa folosesc tot cu microring. multumesc

    1. am fost f multumita.Acum am parul natural fara nici o extensie deoarece oricat ar spune toata lumea ca nu strica parul eu contrazic…din cauza extensiilor am mai putin par…mi a cazut f mult😦

  3. Buna! Atrecut multa vreme ……….. dar acum m-am trezit fiindca vreau ( din nou ) parul lung!
    Vreau opinii avizate – am fost multi ani blonda si parul s-a deteriorat, acum este sanatos si o culoare aproape de natural, dar prea scurt! Multumesc. Dana

    1. hey..nu esti singura care poate spune ca a trecut multa vreme.Scuze ca ti rasp atat de tarziu.Si eu am fost blobda..ba bruneta,ba satena…acum se vad toate schimbarile deoarece este foarte deteriorat.Parerea mea sincera nu ti recomand nici pe micro ring nici pe kerantina deoarece ambele iţi distrug parul,eu vb din propria experienta.Cel mai bine este sa ti iei cu clip…acele extensii pe care le pui cand vrei si le dai jos cand vrei.Oricum vad ca a trecut o luna de cand mi ai scris…pana la urma ce ai facut?

Leave a Reply

