Everybody appears on TV


Momentan sunt putin socata, nu inteleg cum de toti afonii, idiotii apar la televizor, chiar asa nu mai avem si noi putina demnitate, ne facem de ras in toata lumea. De exemplu “RIKY de Romania, ce este cu engleza asta???? “I like motocile“… Cum a putut sa dea un interviu cu o astfel de engleza? Cred ca si cei din ferentari stiu mai bine decat el, dar na Dumnezeu nu le poate da pe toate, si frumos si destept, deja exageram. Alt exemplu foarte bun: Inna … Asa cum se da ea drept vedeta internatioanla si canta in engleza ma asteptam la mai mult…. Inna ne spune la inceputul interviului cat de de obosita si plictisitoare (“i m so tired and boring, corect este bored) este, ca a avut un accident si ca masina a fost OMG🙂, chiar asa??? … Iar astazi m am asezat cu mama  la masa sa papam si ca deobicei ne am uitat la televizor, am butonat eu telecomanda si am dat de euforia la emisiunea Euforia Club, era invitata o fata pe nume Andreea … Pot sa recunosc ca am ramas “masca” la ce a putut sa spuna acea fata si cate greseli gramaticale a facut. Hai sa va spun ceva mai mult despre Andreea, ea este o “boema” si “momental” este singura deoarece si-a parasit sotul, “ea nu putea sa dea totul din ea ceea ce insemna ca el nu era fericit, si merita ceva mai bun” si sfatuieste toate fete sa renunte la “o relatie gaunoasa”.  Nu sunt eu o mare intelectuala sa critic dar eu cel putin nu apar la televizor sa ma fac de ras. Sincer am ramas fara cuvinte… astept sa mi revin🙂

13 thoughts on “Everybody appears on TV

  1. …acum intelegi de ce nu ma mai uit eu la tv? :))))) recunosc ca pana de curand ma uitam doar pe canalele de sport, dar acum nici macar acolo nu ma mai uit…si sa scriu in curand de ce m-au scarbit si aia!

    1. Eu nu m am uitat mult timp la televizor, n am ce sa mai invat in ziua de astazi, dar de cei doi am aflat de la prieteni si din curiozitate am cautat pe net… Fugiti de televizor

  2. :))) hahah….si eu care credeam ca eu sunt cel mai praf la gramatica……ca de la toti am primit observatii……deci nu sunt chiar ultimul…….ce sa zic…eu macar ma stradui sa ma corectez…..si apoi, daca progresez…o sa apar si la TV :)))) da da……nu glumesc! :))) vreau sa ajung si eu vedeta! :)))) dar numai ca daca progresez in bine imi scad si sansele sa ajung la TV….of of……nush ce sa aleg…….cred ca progresul……..eu ma mai uit la stiri daca am timp si mai apuc…..ca sa vad ce se mai intampla prin tara….si la cate un film dat jos de pe net…..dar nu prea am cand….

    1. :)) ms Ana…esti o dragutza! :))……..hai mai!!!! ca am progresat putin deja….deci nu mai am sanse de vedeta!😦 :))

  3. :)))) o da!!!!! bila alba!!!!!…….imi aduc aminte…la inceput….ce diperat eram sa primesc si eu o bila alba din partea ta……..cred ca as fi facut orice :)))…….si imi era putina ciuda……ca nu prea imi dadeai u asa usor bila ceea alba……da, oricum, tot mi ai dat una pana la urma…………..dar, recunosc………..mi ar strica inca o bila alba din partea ta!😛

Leave a Reply

