Stari nedefinite

Este 5 dim si eu stau sa scriu pe blog deoarece nu am nici un pic de somn, m a cuprins o stare nedefinita si o tristete nemarginita. Constat ca pe zi ce trece suntem din ce in ce mai diferiti si peretntiile cresc o data cu noi, nu ne mai multumeste nimic si nu mai apreciem ce o data apreciam, nu mai avem aceleasi idealuri, nu mai incercam sa fim copii perfecti, sa ne straduim sa ne  facem parintii mandri. Stim doar sa cerem fara ca noi sa dam ceva inapoi. Femeile acum se vand pe o “ieseala” si virginitatea pentru ele… este deja o poveste, stiu doar sa ia buzele de piti si ciorapeii de babydoll si sa iasa la “vanatoare de comori”, se dau destepte si ele nici macar nu sunt in stare sa si aprinda aragazul   cand  le este frig, ca de gatit nici nu mai vorbim. La baieti e deja la moda sa schimbe “brelocul”  zilnic, doar sunt atatea pe piata. Ma simt ca ALice in TAra Minciunilor, ma simt ca la 40  de ani din cauza gandirii mele care nu se completeaza cu “generatia de azi”, ma simt atat de diferita incat incep sa cred ca eu sunt cea anormala si nebuna…

Simt cum incep ochii sa mi se umezeasca din ce in ce mai mult si cum in coltul ochiului drept isi face aparitia o lacrima si fara ca eu sa stiu de ce, nu stiu ce se petrece cu mine. Dar stiu sigur ca sunt oripilata de ceea ce se petrece in jurul meu. Si totusi eu trebuie sa mi revin si sa mi vad de drumul meu, chiar daca exista riscul sa l parcurg singura, si m ai stiu ca timpul nu asteapta pe nimeni, asa ca viata merge inainte si trebuie sa mi pun scutul inpotriva oamenilor perversi, zambetul pe  buze pentru a masca tristetea, un vocabular mai de cartier sau mai de “trotuar” si cred ca ma pot integra si eu in societate🙂

16 thoughts on “Stari nedefinite

  1. …astea chiar sunt ganduri la care sa meditezi la ora 5 dimineata…dar na, lumea e “full option”,si de bune si de rele,iar daca le vezi numai pe cele rele te va apuca plansul de-a binelea,nu numai o lacrima ratacita in coltul okiului drept.
    O zi frumoasa! (revin sa vad ce are de zis Adi, ca pare hotarat.)

    1. Este foarte adevarat Al3x@ ce spui tu dar cand vezi ca nu te mai potrivesti cu nimeni la conceptii si ca esti total pe dinafara… si te ascunzi intr un coltulet al tau… crede ma ca e de gandit la 5 dim :))

  2. uhhhhhh…..grea zi am avut azi! de la 7 dim la 20 seara……..dar sa revenim la subiect!……faptul ca ai scris acestea despre tine si parerea ta referitor la ceea ce se intampla in prezent……imi confirma mie ceva (ceva care eu credeam ca nu mai exista de adevarat) si anume…..ca mai sunt fete frumoase (pt ca aici la cele frumoase se intampla mai des) care nu profita de asta si nu incearca sa si faca viata cat mai frumoasa si mai buna fara sa depuna vreun efort ci din contra…..incearca sa fie sincera….sa nu joace teatru……si sa nu profite de cineva pentru a obtine ceva….ci doar prin fortele proprii. Eu stiam ca esti o fata mai altfel (in sensul bun) Ana…..dar vreau sa zic ca inca ma mai uimesti pe zi ce trece!…..Eu zic ca nu trebuie sa fii trista….ba din contra…..pt ca nu oricine poate fi asa tare si sa se abtina de la tentatia de a adopta stilul comun de viata din prezent (acela de a obtine totul fara efort indiferent de mijloc sau de situatie in care te pui)……si ramana asa cum este el…la firea lui naturala. Eu cred ca u acuma ai nevoie de o persoana sincera langa tine……cu care sa poti cuminca orice….si sa fii asa cum esti u defapt…..cineva care sa gandeasca asemanator la situatia din jur……adica o persoana cu ochii deschisi la fel ca tine….care vede ceea ce se petrece afara (ca totul e o…..nici nu stiu cum sa i zic…o stare de incalcare a tuturor principiilor….in scopul de a o duce cat mai bine). Suntem constiint ca nimeni nu poate schimba cursul omenirii…..dar macar sa facem in asa fel….incat sa traim asa cum suntem noi si sa ramanem cat de cat demni…nu ca ar conta…ca am primi un premiu pt asta…..dar macar sa fii noi impacati cu insine ;)……Mai pe scurt…cred ca gadim oarecum la fel…..deci ai nevoie de unul ca mine….deci ce zici…ne combinam??? :))))) glumesc! si eu putin sa fac haz de necaz!…adica na…nu e mare necaz……e asa putin aiurea!…dar ne descurcam noi ca suntem destepti!😉😛

    1. Multumesc mult de tot pentru toate vorbele frumoase … si da ne combinam…la cartela :)) Intr o zi o sa mi gasesc si eu persoana potrivita si care nu joaca teatru..😛

  3. :)) n’ai de ce……da…macar a inteles careva din ce am zis eu acolo??….ca am scris cam mult si na……in fine………BUUUNNNNN!!!!! bun si la cartela!…decat deloc, nu? :))))………ai sanse sa gasesti ceea ce cauti….mai exista…poate nu sunt asa desi dar mai sunt totusi…eu asa zic…….sau cel putin..care incearca sa fie cat mai sinceri ;)……deci poti trage un zambet de speranta acum…si nu ca o masca..si un zambet reala🙂

  4. Hello , mi-a placut foarte mult ce ai scris si as vrea din toata inima sa cred ca nu sunt doar cuvinte desarte scrise de cineva a carui imaginatie fara margini incearca sa atraga cumva atentia trecand ca fiind o persoana cu puternice valori morale dar care sub aspectul acesta angelic se ascunde o persoana la fel de imorala ca si cei despre care scrie. Spun toate acestea pentru ca nu mica mi-a fost mirarea sa cunosc persoane care afisau o bunatate si puritate cum nici nu credeam ca mai exista ……dar ghici ……chiar nu mai exista …..pentru ca in spatele cuvintelor gingase , nevinovate si a privirilor dulci chiar inocente se afla perversiunea si falsitatea intruchipata , oameni care tind sa obtina totul ( dar nimic daca ar fi sa o luam dupa parerea mea ) folosindu-se de orice mijloace , calcandu-si in picioare demnitatea fara nici om jena…Si cunosc persoane care scriu la fel de frumos ca tine pe blog …..dar faptele lor…..le contrazic. Oricum sper sa nu fie asa si in cazul tau si ca ma exista oameni care au la baza principii morale si nu de alta natura…..O zi cat mai frumoasa iti doresc!

  5. Tu de ce ai nevoie e de o pilula importiva deprimarii. Mai degraba investe timpul in dezvoltarea unui vocabular mai elevat cu un dictionar in mana decat in zapaceniile scrise la 5 dimineata, sufletel saracut neanteles, multumeste parintilor si fortelor divine ptentru caliatile fizice si dezvolta le pe cele intelectuale. Lumea e acum asa cum a fost dintotdeauna,…

    1. Multumesc pentru sfat.Sa stii ca sunt mult mai bine si sunt chiar linistita,cred ca nu mai am nevoie nici de pilula minune… In legatura cu vocabularul meu…o sa incerc sa l fac mai elevat..:)

Leave a Reply

