Frumusetea exterioara ucide sufletul omului

Iertati ma deoarece am lipsit atat de mult, dar pur si simplu am incercat sa ma agajez, sa i fac pe ai mei mandrii de mine, inclusiv pe mine. M am saturat sa stau ca o plosnita, sa nu muncesc sau sa ma judece lumea din aceasta cauza. Am incercat sa arat ca nu conteaza cat esti de frumoasa, conteaza doar ce ai in cap si sincer am incercat sa arat ca ma duce capul si ca nu sunt o fata fara creier… Dar cum in aceasta lume esti angajat doar ca seful te place( e buna,buna fizic), esti sunata de baieti doar pentru ca le place cum arati, esti catalogata ca toate pitiponcele si esti vazuta ca o fata rasfatata care nu pune mana nici macar pe un ac sa l ridice de jos, esti vazuta imatura deoarece razi foarte mult si nu arati ca suferi sau ca ai probleme. M am satuat de aceasta lume rea si de invidie, m am saturat ca toata lumea  sa mi spuna cat de frumoasa sunt, cat de bine arat, cat de dulce sunt… Dar de ce nu mi spune si mie cineva: Ana imi place foarte mult de tine ca te duce capul, imi place ca esti desteapta, imi place ca stii sa gatesti sau orice alt lucru minor. M am saturat sa fiu angajata doar ca arat bine si nu ptr ceea ce sunt capabila sa fac la munca. M am saturat sa incer sa arat ca sunt cineva, ca in interiorul acestui corp exista cineva cu capul pe umeri,cineva care se straduie din rasputeri sa si faca familia mandra si sa o aprecieze, cineva care face pe toata lumea sa rada chiar daca pare un copil de 12 ani, cineva care este dezamagita ca nu mai este auzita, cineva care are nevoie de altcineva sa o asculte, cineva care are nevoie de afectiune…. Acel cineva sunt Eu, acea persoana din spatele frumusetii exterioare. Va spus din toata inima ca din cauza asta am suferit f mult, am inceput sa mananc in prostie, sa nu mi mai pese cum arat, sa ma ingras, sa nu mai am grija de mine doar ca sa fiu apreciata ptr ceea ce sunt si nu pentru cum arat, sa se indragosteasca cineva de sufletul meu curat, nu de fizicul meu cu care sa se mandreasca ca un nou breloc. Frumusetea este trecatoare, nu mai alegeti persoana de langa voi doar dupa fizic. Uffff Obisnuiam sa cred ca cel mai rau lucru in viata este sa fii singur. Nu e. Cel mai rau in viata este sa ajungi sa te inconjori cu oameni care te fac sa te simti singur….cam asa ma simt eu acum :(((((((


gtop.ro

28 thoughts on “Frumusetea exterioara ucide sufletul omului

  1. Draga babyanya,

    Am citit blogul tau cu atentie si chiar as vrea sa iti dau un sfat, din partea sexului opus. inteleg ceea ce zici dar totusi vreau sa subliniez anumite aspecte. prima forma de a-ti demonstra inteligenta este comunicarea, iar cheia ei este coerenta deci te sfatuiesc sa incerci sa eviti repetitiile in monologul tau.
    “am incercat sa ma angajez….. Dar cum in aceasta lume esti angajat doar ca seful te place” acesta idee ma confuza un pic daca spui ca nu esti angajata decat daca esti frumoasa ci nu ptr cunostintele detinute, atunci de ce nu ai reusit? probabil este o contradictie pe care nu ai reusit sa o exprimi exact cum ai gandit-o.
    recunosc, ca noi, barbatii, suntem atrasi intr-o oare care masura de frumusetea exterioare dar nu te intrebi daca nu stii cum sa iti arati desteptaciunea atata timp cat spui ca nu este observata? in alta ordine de idei cred ca devii un pic melodramatica atunci cand spui ca te ingrasi in mod deliberat (desi in acest blog al tau arati ce parere buna ai despre tine si se observa o tendinta spre narcisim) pentru a-ti arata maturitatea si capacitatea de gandire, exista metode mai bune ptr asta. inteligenta nu este demonstrata printr-o poza in costum de absolvent.
    sper sa accepti aceste sfaturi “la rece”. eu inchei aici postarea mea ptr a nu ma extine prea mult printre paginile blogului tau.

    Multa bafta,

    LoadRunner

    1. Buna,
      Nu vreau sa evit repetitiile in monologul meu deoarece am vrut sa subliniez anumite aspecte(ca si tine). Poate ca nu m am exprimat eu corect dar nu este vorba ca n am reusit sa arat cat de capabila sunt sau nu… mi am facut treaba de nota 10 si nimeni nu a avut ce sa mi reproseze, dar ei, sefii, in ziua de azi, nu i mai intereseaza aceste detali ci pun accent pe cum arati. Cam in toate anunturile citesti… cu aspect placut… Sa stii ca n am o impresie f buna despre mine si n am nici o tendinta spre narcisism, te inseli amarnic si imi pare rau ca nu ai inteles esentialul. Nu am pus acea poza ca sa demonstrez cat de desteapta sunt sau nu… pozele nu vorbesc,apropo. Accept foarte bine sfaturile la “rece” atata timp cat sunt adevarate. N am spus ca “desteptaciunea mea” nu este observata sau ca nu sunt apreciata si din acest motiv dar sunt foarte rare aceste raspunsuri de la baieti… Cand ii intrebi ce ti place la mine, sau de ce te simti bine cu mine? Ei raspund pentru ca arati bine, ptr ca si ptr ca…. Nu stiu daca am reusit sa te fac sa intelegi macar 1 la suta dar promit solemn ca data viitoare am sa reusesc, acum n am starea necesara si exista posibilitatea sa devin rautacioasa…. Oricum iti multumesc pentru acest comment
      O zi buna!

  2. imi pare foarte rau sa observ ca esti foarte iritata de criticile altora ptr ceea ce am spus despre coerenta si repetitii se aplica tuturor postarilor tale dar raspunsul rece ma face sa fiu rezervat in alte comentarii. “sefii, in ziua de azi, nu i mai intereseaza aceste detali ci pun accent pe cum arati. ” exceptand criticile legate de coerenta (pe care am zis ca nu le exprim) rsiti sa te contrazici din nou. tocmai asta ti-am explicat. tu spui ca toti vad la tine doar frumusetea dar pe de alta parte zici ca ai fost respinsa pe baza lipsei de frumusete. eu am inteles exact tot ce ai zis tu, dar se pare ca eu nu m-am facut inteles.
    Iar despre domni, constat ca barbatii din jurul tau sunt de foarte proasta calitate atata timp cat nu ii intereseaza decat aspectul fizic, ar trebui sa stii ce vrea barbatul de langa tine pentru ca daca vrea doar o aventura nu o sa fie interesat niciodata de altceva, iar daca tu raspunzi la avansurile primite din partea unui astfel de barbat, este normal sa te complimenteze in acest fel ptr a te aduce in patul lui.

    toate acestea fiind zise…….

    LoadRunner

    1. “dar pe de alta parte zici ca ai fost respinsa pe baza lipsei de frumusete” …cand am spus eu lucru acesta? Nu sunt iritata deloc… sunt doar suparata ca n am reusit sa ma fac inteleasa. Nu raspund la nici un avanas…daia nu mai lucrez si nu sunt genul de fata sa se arunce in patul barbatilor imediat… imi pare rau daca am lasat o astfel de impresie…

      1. Observ cu stupoare ca desi pari o persoana deschisa nu poti accepta critici. imi pare rau sa observ asta. greselile intr-un blog se pot corecta foarte usor ( apropo de ceea ce spune speed85) tot ce trebuie sa faci este sa recitesti ceea ce ai scris. cat despre partea cu angajarea, sunt lucruri care se subinteleg din text, asta dai de inteles prin exprimarea ta. Eu nu mai am nimic de adaugat avand in vedere reticenta cu care sunt primite ideile negative. Am inteles din toate acestea ca tot ce doresti este ori sa ti se planga de mila ori sa te aprobe toata lumea.
        Nu incerca sa te explici prin ce ai scris in blog deoarece am inteles foarte bine despre ce este vorba, dar atata timp cat tu nu esti receptiva la comentariul meu nu intelegi ce am vrut eu sa spun.
        Am spus tot ce aveam de zis si ma voi astepta la inca un raspuns acid din partea ta.

      2. Accept criticile, nu vreau sa fiu aprobata cand gresesc si nici mila nu mi doresc. In legatura cu corectarea mea, am sa recitesc. Chiar iti multumesc din suflet pentru comment si mi ar facea o deosebita placere sa ma m ai critici si sa ma corectezi deoarece ma m ai trezesc si eu putin🙂 Merci inca o data

  3. mai dragutzilor, eu am impresia ca voi vorbiti unul cu altul si va intelegeti separat.. faceti tzanshpe analize pe text si va pierdeti in Indreptarul ortografic, ortoepic si de punctuatie.. astfel de greseli in redactare si exprimare sunt f intalnite mai ales atunci cand iti expui emotiile si sentimentele pe un blog public.. babyanya, se observa cu ochiul liber ca esti o fata curajoasa si desteapta, imi place ca nu ti-ai pus o poza in chilotzi stil pitipoance.org – din contra, nu te lauzi ca vei intra la a doua facultate, si iti admir sinceritatea gandurilor care se evidentiaza chiar si din popriile repetitii.. pb ca si tu, ca multe alte fete care iti impartasesc parerile, ai reusit sa ai cateva joburi si sa treci de interviuri tocmai pt ca te-a dus capul, dar la un moment dat sau intr-un anumit job, poate s-a intamplat sa ti se aduca la cunostinta si alte pretentii manageriale omise de fisa postului respectiv.. asta este o probabilitate cotidiana de genul N luate cate K.. loadrunner are f mare dreptate cand spune ca poti fi inconjurata de oameni de proasta calitate si as vrea sa-ti reamintesc o zicala din popor:
    familia ne-o da Dumnezeu dar prietenii si anturajul ni-i alegem singuri! Capul sus, poopici

    1. Iti multumesc din suflet speed85. Mai bine k tine nu puteam sa o spun “ai reusit sa ai cateva joburi si sa treci de interviuri tocmai pt ca te-a dus capul, dar la un moment dat sau intr-un anumit job, poate s-a intamplat sa ti se aduca la cunostinta si alte pretentii manageriale omise de fisa postului respectiv.. “. LoadRunner poate ai inteles acum😉 Pupici :*

  4. Am tendinta sa cred ca de multe ori , in interiorul tau , se da o lupta crunta , de o parte stand valorile morale si pe de alta parte realitatea sociala. Totusi mi se pare ca iti faci prea multe probleme fapt care in timp poate sa iti macine sufletul , sa simti ca nu te integrezi in comunitate ( ce e drept din ce in ce mai degradabila ) si sa cazi intr-o puternica depresie care poate in timp sa-ti distruga viitorul !!! Chiar crezi ca esti apreciata doar pentru frumusetea exterioara? Cat crezi ca va dura pana cand dincolo de frumusete vei fi apreciata pentru ceea ce esti sau nu ???poate pentru inceput va prima faptul ca esti ( cred ) o fata draguta fizic dar de urcat in cariera sau chiar intr-o relatie vei urca datorita a ceea ce esti tu in interior si datorita aptitudinilor de care poti da dovada. Si daca stau bine sa ma gandesc, tu ai un atuu pe care multi nu il au si atunci de ce sa ti-l ignori cand acesta te poate propulsa, de ce sa nu accepti ceea ce esti ? Frumusetea doar te propulseaza ce urmeaza depinde de fiecare dintre noi , lucru valabil atat in cariera cat si intr-o relatie….Ai gatit cuiva ca sa fi apreciata pentru asta ???? gateste si cel care te apreciaza nu iti va spune ce buna e mancarea desi nu e , el iti va multumi pentru efort si te va indemna sa exersezi in continuare……Sa ai o zi frumoasa…..ca tine….spiritual si nu fizic🙂

    1. Buna George,

      Iti multumesc pentru comment, ai dreptate. In legatura cu “gatitu”, am inceput sa gatesc de la 17 ani, imi asteptam prietenul cu mancare calda in fiecare zi, si nu a stiut sa ma aprecieze, dupa ce m a pierdut si a dat seama si regreta si in ziua de azi…..

      O zi buna!

  5. …in ziua de azi este foarte usor sa critici pe altii, mai ales daca te ascunzi in spatele unui nick oarecare sau iti spui parerea din anonimat. Genul acesta de articol se scrie pe moment, la cald, cu gandurile pe care le ai in acea clipa…asa se explica “repetitiile” observate de ” LoadRunner”. In acele momente…ideile, gandurile, frustrarile, nerealizarile, bucuriile, emotiile te fac sa-ti pierzi calmul obisnuit si astfel devii incoerent…cei care si-au exprimat gandurile in scris stiu foarte bine despre ce vorbesc. Faptul ca apar greseli, sau ca nu este tocmai pe intelesul tuturor…dovedeste faptul ca Ana a scris ce a simtit in acel moment, altfel totul ar fi fost un text “regizat”. Sper ca cei care citesc blogul sa incerce sa inteleaga esenta mesajului transmis de tine…nu sa se lege de micile “greseli”

  6. Multumesc Mario :* Sincer am scris la nervi si simteam nevoia sa ma descarc, nici nu m am gandit cum sa o scriu ca sa inteleaga toata lumea… Ufff … oricum sunt bune si criticile negative, te fac sa fii mai atent

  7. Buna , si eu am avut o prietena timp de 4 ani de zile pentru care am facut tot ce e posibil omeneste si am ramas cu un simplu ^ orice femeie si-ar dori un barbat ca tine ^:)) .Astept ziua in care o sa ma regrete si ea pe mine asa cum te regreta el . de fapt nu mint: nu o astept , ar insemna sa traiesc in trecut , ma multumesc doar cu faptul ca nu a meritat;) adaug: 3 ani am stat in aceeasi casa, asa ca te inteleg foarte bine😦

    1. Sincer…nu a fost pentru tine si ma bucur ca nu traiesti in trecut. oricum roata se intoarce mereu…chiar daca se intoarce peste un an…2… o luna…🙂 Asa ca stai linistit va venii si ziua aceia cand iti va spune ca ii pare rau ca te a pierdut

  8. Sunt curios de un singur lucru :speed 85 e vreun prieten de al tau ??? mie asa mi s-a parut cat despre loadrunner nu pot sa zic decat ca e cineva care incearca sa se bage in seama ( fara suparare , ai dreptate ,in oarecare masura, cu ce ai spus , am observat si eu dar in acelasi timp am citit si printre randuri ).Draga loadrunner, pe viitor , incearca sa nu mai duci discutia intr-o directie care sa te avantajeze , modul cum te-ai exprimat denota fara doar si poate un mod subtil de a incerca sa te bagi in seama ( scuza-mi repetitia;) ) cat despre Ana , chiar sunt de acord cu tine ca nu ii place sa fie contrariata, pare o tipa romantica cu o mare ambitie care alege sa-si exprime frustrarile scriind pe blogul personal dar asta nu te avantajeaza sa incerci sa profiti de punctele slabe ( si nu sunt putine ) ale acestei persoane doar pentru a intra in hora , sa zic. Stii tu ce am vrut sa zic , daca ma insel imi cer scuze , dar eu nu ma insel ( scuza-mi grandomania ).

    1. George,
      iti aduc aminte ca in general criticile nu te pun intr-o lumina buna. o persoana nu isi poate corecta puntele slabe daca toala lumea gaseste scuze ptr existenta lor. cat despre ghidarea discutiei in avantajul meu, o voi face acum. am inteles din aceste commenturi ca gramatica ptr tinerii din ziua de azi este secundara in ceea ceprimeaza vorbirea.

  9. George n am spus niciodata ca nu vreau sa fiu crirticata…din contra, pentru a ma putea corecta. Si ce pot sa spun… Iertare pentru greselile mele gramaticale

  10. mai baieti!!!!!………vreau sa zic ca Ana este cea mai sincera fata pe care am cunoscut o pana acum……..si asta conteaza cel mai mult!!!!!…….nu conteza felul cum isi exprima aceasta sinceritate…..adica din punct de vedere gramatical sau mai stiu eu cum……ci faptul ca are curajul sa o faca……sa isi deschida sufletul in fata altor persoane straine…….ea nu vrea sa ajunga o mare scriitoare sau noi de altfel….si de aia nu punem asa mult accent pe gramatica noastra domnule LoadRunner!!!! (poate la asta dindeti dvs……noi nu!!!)…………si mai imi place la Ana ca nu se foloseste de frumusetea ei pt a obtine ceva (desi ar putea sa o faca)…..ci pune mai mult accentul pe ceea de ce este in stare o persoana anume……..si bine face…….eu zic baieti sa va puneti bine pe langa ea….pt ca asa ceva nu o sa mai gasiti prea usor!!…..e si frumoasa…e si desteapta…..de sincera nu mai vorbim……si mai stie sa faca si de mancare…….ce altceva si ar mai dori cineva????….eu unul as lua o de nevasta!!!!……da nush daca am si sanse! :))

  11. Ana…daca esti dezamagita de viata cotidiana….fii atenta pe blog, ca din cate vad ai deja o lume a ta! amice,presupusi pretendenti,critici de la care ai ce invata, sfatuitori…chiar si cereri in casatorie “in direct” ! :):)

  12. :)) Fiecare este unic in felul sau. Trebuie numai sa descoperi acele laturi la momentul oportun si cu siguranta o vei place -orice persoana, nu doar Ana sau x/y Cat despre sinceritate, nu stiu daca ati observat insa daca nu esti sincer cu tine in primul rand atunci nu vei putea fi nici cu cei din jurul tau. Sa fiti iubiti😉

Leave a Reply

