Decizii,decizii si iar decizii

  • Îmi cer iertare pentru absenta mea atât de mare dar nu stiu din ce motiv am cam fugit de acest blog,poate din cauza oamenilor si criticilor, stiu n ar trebui sa aibe nici o influenta aspura mea, dar de multe ori te prinde intr o stare nostalgica si putin influentabila si atunci mai faci o greșeala.Nu stiu câți ati urmărit blog ul meu,dar sunt sigura,ca dupa atata timp ati uitat complet ca exista, dar am sa mi reiau activitatea pe care mie imi face placere si ma descarc.Revenim la titlul de mai sus,despre decizii,viata este inconjurata de ele,sunt la tot pasul.Multi prefera sa ia decizile cele mai usoare chiar dacă știu in acel moment ca este o greseala si ca vor suferii dupa aceia,muli fug de ele si se gandesc doar la distracție, dar ei nu stiu ca nu au cum sa fuga la infinit,ca mai tarziu, sau mai devreme va trebuii sa le ia. Când luam o decizie trebuie mereu sa existe cineva langa tine sa nu fie multumit si sa spuna nu ai facut bine,trebuia sa faci invers,dar daca ei ar fi in locul nostru nu s ar descurca nici pe jumatate.Niciodata nu vom știi dacă am luat decizia corecta sau daca nu,sau cum ar fi fost daca faceam altfel,nu putem decat sa ne imaginam dar nu vom stii cu siguranta adevarul.Eu oricum sunt de parere ca treb sa regret ca am facut decat sa regret ca nu am facut,bine si acest proverb are limitele lui,la mine cel putin.Si acum sa închei cum îmi place mie….atatttttttt bumtzi bumtzi…Recomand R0botzii 🙂 Ti pup ti pup
  • 4 thoughts on “Decizii,decizii si iar decizii

    1. Frumos scris, bine spus. Deciziile, alegerile, si tot ce tine de noi, trebuie luate de noi, altfel am fi orice altceva doar noi insine nu. Totul ce facem e bine, indiferent de parerea altora, tot ce ar trebui sa incercam e sa facem mai bine.
      iti doresc succes si la cat mai multe randuri scrise.

      1. Multumesc frumos pentru urari si pentru comment.Da cel mai important este sa ascultam sfaturi dar sa luam proprile noastre decizii.O zi placuta!

        1. Ce mai faci Ana??? Faci paize cam mari in acest blog. Ar fi fain sa crii mai des pe aici ca scrii bine ce scrii. Eu (referitor la decizii) din pacate, pana acum, nu prea am facut ce as fi vrut sa fac si cred ca o sa am multe regrete. Dar sper sa nu mai fac asa de acum in colo. Sa dorm in papuci.
          Eu am crezut ca ai abandonat acest blog. 🙂

        2. Buna Adi…n am mai scris deoarece am crezut ca nimeni nu mi citeste aceste pagini…m am gandit ca plictisesc lumea 🙂 Mereu trebuie sa iei decizile pe care le consideri bune pentru tine si sa nu regreti nimik in viata deoarece totul se intampla cu un scop si trebuie sa inveti din greseli 😛

    Leave a comment