Slabesti repede,usor si sanatos

Vreau sa va spun ca am descoperit America )) Sunt foarte multumita de rezultate.Hai sa nu va mai tin in suspans si sa va dezvalui secretul meu,deoarece stiu cat de greu si stresant este sa slabesti.America mea se numeste : CEAIUL VERDE.Daca doriti sa slabiti mai multe kilograme intr un timp mai scurt va recomand 2L de ceai pe zi.Cumparati frunzele de ceai( costa 3 ron punguta), nu plicuri. Beti ceaiul fara zahar si nu l beti e stomacul gol deoarece vi se face rau, o sa va vina greata, este foarte important sa beti macar o cana de ceai dupa fiecare masa.Daca vreti sa slabiti mai putin, beti o cana de ceai dupa fiecare masa si una seara. Tin sa precizez ca cei 2 L de ceai ii puteti bea doar o luna dupa faceti o mica pauza sau reduceti doar la o cana,maxim 2 pe zi.Eu una am baut 2 sau 3 sapt cei 2 L, apoi am facu o sapt pauza,iar in prezent beau dupa fiecare masa si inca slabesc.O sa vedeti cum slabiti cel putin 500gr pe zi.Eu am slabit 8 Kg intr o luna…sau o luna jumate, nu mai stiu exact🙂 Imi pare rau ca scriut atat de incomplet sau gresit dar va scriu de pe tel,vad f putin din ce tastez.Astept pareri,putem sa facem si un mic forum,sunt aici 24 din 24,doar l am pus pe tel.Va pupacesc :*

Leave a Reply

